úterý 26. května 2015

Iveco – přední výrobce užitkových vozidel


Společnost Iveco je mezinárodní lídr ve vývoji, produkci, marketingu a servisu rozsáhlé řady lehkých, středně těžkých i těžkých užitkových vozidel.

Společnost Iveco však taktéž vyrábí vozidla pro osobní přepravu a speciální vozidla určena pro obranu, civilní ochranu a speciální použití, jako jsou například vozidla pro hasičské sbory. Vozy vyrobeny společností Iveco disponují nejnovějšími strojírenskými technologiemi pro komplexní řadu motorů používajících motorovou naftu a alternativní paliva jako zemní plyn (CNG), biopaliva, hybridní technologie či elektromotory.


Působnost společnosti Iveco zasahuje na všech pět kontinentů

Iveco působí po celém světě a zaměstnává neuvěřitelných 28 000 odborných pracovníků, vlastní 27 výrobních závodů rozsetých po 16 zemích světa. Společnost dennodenně produkuje špičkové a moderní vozy vybaveny nejnovějšími technologiemi, jež byly vyvinuty v šesti výzkumných ústavech.
Rozsáhlá síť prodejních služeb zároveň zajišťuje podporu ve všech zemích světa, ve kterých společnost Iveco působí.

Výrobní závody Iveco

Výrobní závody společnosti Iveco využívají nejmodernější technologie a výrobní metody důležité pro výrobu vysoce kvalitních produktů. Každý závod taktéž disponuje pracovním prostředním přesně na míru pro své zaměstnance. Veškeré výrobní závody Iveco jsou certifikovány dle ISO 9001 – vize 2000 a ISO 14000.


Výzkumná a vývojová centra Iveco

Výzkumná a vývojová centra společnost Iveco jsou rozseta po celém světě a představují kapitálovou investici do technologií a produktů. Cílem této investice je totiž možnost nabídky vozidel se stále vyšší výkonností, nižšími provozními náklady a co nejlepší ekologickou nenáročností, která má v mnohých případech značný náskok před prvky nové mezinárodní ekologické legislativy.

Obchodní a servisní síť Iveco

Distribuční a servisní struktura Iveca se rozprostírá po celém světě na všech pěti kontinentech za pomocí více než 2 000 prodejních míst a zhruba 5 000 servisních bodů. Základem úspěchu jsou osvědčení a seriozní partneři nabízející služby svých nedocenitelných profesních zkušeností zákazníkům.

Modely vozů Iveco

Řada silničních vozidel Iveco čítá modely New Daily Van, New Daily Cab, Eurocargo a Stralis HI-WAY.

Řada terénních vozidel čítá modely Daily 4 x 4, Eurocargo 4 x 4 a New Trakker.
Mezi další produkty společnosti patří Iveco Bus a alternativní pohony Natural Power a elektrický pohon.

8 komentářů:

  1. Za sebe můžu říct, že Iveco dělá opravdu skvělá užitková auta. Pár jsme jich měli ve firmě, jak dodávky, tak náklaďáky a oboje téměř nezničitelné. Je pravda, že pár problémů s nimi za tu dobu bylo, ale to vždycky velice rychle vyřešil autorizovaný autoservis, takže vše v pořádku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pokud by na takovýchto vozech bylo třeba závislé moje podnikání, tak bych s nimi jednoznačně jezdil pouze do autorizovaného servisu. Myslím si, že v tomto případě se to určitě vyplatí. Nehledě na to, že máte prostě jisotu originálních dílů. To je podle mě taky důležité.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Před pár týdny jsem měl půjčený takový malý náklaďák od Iveca, protože jsem potřeboval převézt nějaké věci přes půl republiky. Řidičák na náklaďák mám už dlouho, ale využil jsem ho jen párkrát ve své bývalé práci. Můžu vám ale říct, že jsem docela koukal jak se někteří řidiči náklaďáků na dálnici chovají. Konečně jsem to viděl z trochu jiné perspektivy. Přišlo mi jako by například někteří řidiči, zvlášť ti zahraniční vůbec nerespektovali dopravní značky.

    OdpovědětVymazat
  4. Iveco je prostě taková klasika, která nikdy nezklame. Dělá super auta, který je až radost řídit. Jezdím s Ivecem už docela dlouho, takže už ho znám dokonale a vím, co od něho čekat. Za ta léta se samozřejmě pár problémů objevilo, ale nic velkého, co by se nedalo vyřešit a opravit. No a nedávno jsem si udělal radost tím, že jsem si pořídil novou autokameru

    OdpovědětVymazat
  5. No, my máme ve firmě pár dodávek od Iveca. Všechny jsem kupoval jako ojeté a musím říct, že na to, kolik mají najeto tak s nimi nejsou prakticky žádné problémy. Jen teda jednu jeden z mých řidičů před pár týdny celkem nehezky škrábl, tak nakonec musela jít na renovaci laku. O to se naštěstí ale postarali tady.

    OdpovědětVymazat
  6. Můj manžel má pár dodávek od Iveca ve své firmě. Podniká totiž v autodopravě. Zrovna nedávno říkal, že teď našel mnohem lepší prostor a chystá se tam přesunout sídlo firmy. Prý tam bude i mnohem více prostoru na parkování atd, takže by rád ještě několik dodávek do firmy dokoupil.

    OdpovědětVymazat
  7. Na silnici potkávám spoustu dodávek Iveco a jejich řidiči jsou leckdy nervózní. Proto jsem si nedávno koupila zde kameru do auta, která mi přinesla mnoho nečekaných výhod. Můžu si nyní prohlédnout záznamy svých jízd a analyzovat své jízdní návyky. Kamera mě také chrání v případě nehody nebo sporů na silnici, protože mám důkaz zaznamenaný.

    OdpovědětVymazat